Lediga jobb som Key account manager i Lomma

Se lediga jobb som Key account manager i Lomma. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Lomma som finns hos arbetsgivaren.

Key Account Manager till Retail Partner

Nytt
Retail Partner är ett Nordiskt distributörsbolag, som ansvarar för försäljningen av flera marknadsledande varumärken på den svenska marknaden, ex. Kleenex, TIGI och Scholl. Försäljning sker till kunder i framför allt tre kanaler: Dagligvaruhandeln Apotek Övriga kunder som ÖoB, Normal och Åhléns Nu söker teamet ytterligare en kollega! Om rollen I den här rollen kommer du att få möjlighet att utvecklas och ta ett stort ansvar. Det är en mindre organisat... Visa mer
Retail Partner är ett Nordiskt distributörsbolag, som ansvarar för försäljningen av flera marknadsledande varumärken på den svenska marknaden, ex. Kleenex, TIGI och Scholl.
Försäljning sker till kunder i framför allt tre kanaler:
Dagligvaruhandeln
Apotek
Övriga kunder som ÖoB, Normal och Åhléns

Nu söker teamet ytterligare en kollega!
Om rollen
I den här rollen kommer du att få möjlighet att utvecklas och ta ett stort ansvar. Det är en mindre organisation, vilket gör att du får insyn i hela processen. Organisationen präglas av en stor teamandra med högt tempo och ett stort engagemang.
Företaget har totalt 20 medarbetare varav tre ansvarar för den svenska verksamheten och utgår från kontoret i Lomma. Denna roll rapporterar Country Sales Manager Sverige.
Ungefär en gång per vecka är teamet i Köpenhamn för att träffa och samverka med kollegorna inom företagsledningen, marketing och logistik.
Här finns fler möjligheter än begränsningar, förtaget är i stark tillväxt och behöver stärka upp sitt team i Sverige.
Ansvarsuppgifter Utveckla och driva kunder centralt
Utveckla och optimera sortimentet
Säkerställa priser och kommersiella förutsättningar
Utveckla och optimera planogram
Förhandla investeringar
Kategori/analysera (konkurrenter, gapfills, opportunities etc)
Prognostisering
KPI-planering för extern säljkår med fokus på försäljningsutveckling, distribution och synlighet i butik
Ta fram verktyg och presentationer för säljkår i samråd med marketing/KAM
Uppföljning av KPIer för respektive säljcykel
Löpande dialog med ansvariga för säljkåren - och även direkt med säljarna
Erfarenheter och kvalifikationer
Vi vill att du har följande:
Eftergymnasial utbildning
Erfarenhet inom försäljning av konsumentprodukter till butik - gärna dagligvaruhandel och/eller apotek
Behärskar office-paketet, med goda kunskaper i Excel och Powerpoint
Svenska, engelska i tal och skrift samt förståelse i danska är en fördel

Positivt, men inte avgörande, är om du även har erfarenhet av:
Försäljning till central kund
Förhandlingssituationer
e-com eller omnikanalserbjudande

Du skall drivas av att arbeta resultatinriktat, proaktivt och vara van att bygga relationer. Vi ser gärna en person som vågar och har en positiv inställning till att lära och utvecklas kommersiellt.
Om Retail Partner
Retail Partner är ett Nordiskt distributörsföretag som grundades i Danmark år 2013. Vår ambition är att etablera långsiktiga partnerskap med varumärkesleverantörer av konsumentvaror som söker en lokal partner i de nordiska länderna. Vi jobbar med andra företags produkter – som om de vore våra egna.
Vi fokuserar på kategorierna hushåll, personlig vård, skönhet och hälsa. För närvarande distribuerar vi produkter från Kimberly-Clark, Scholl, Frosch, Kenvue, Swedish Match, Avivir, Elida Beauty och Dermapharm.
Våra tjänster inkluderar kund- och Key Account Management, kategorihantering, säljkårsaktiviteter, logistikaktiviteter och marknadsföring. Vi täcker alla relevanta FMCG-kanaler inklusive dagligvaruhandel, selektiv handel, lågpris, gör-det-själv, e-handel, apotek och hälsokostbutiker.
Ansökan
Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdagen är 12/11. Observera att annonsen kan tas ner tidigare då vi jobbar med ett löpande urval. Ligger annonsen kvar är tjänsten inte tillsatt utan processen fortgår.
Retail Partner samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsteamet på EQuality:
Jennifer Friman på [email protected] eller 0703-20 12 12
Gustav Strandberg på [email protected] eller 076-049 53 31
Om EQuality Rekrytering & Interim
Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering.
Våra värderingar är professionalism, transparens och engagemang och EQuality står för:
EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ
Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss
Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat Visa mindre

Key Account Manager till KåKå Industriavdelning

Ansök    Jul 3    KåKå AB    Key account manager
Brinner för du försäljning, livsmedel eller bageri? Vill du driva, utveckla och hjälpa dina kunder att lyckas tillsammans med våra experter inom produktutveckling, inköp, kvalitet och lager? Vill du arbeta på Sveriges ledande leverantör av bageriingredienser och tillbehör till bagerier, konditorier och bageriindustrier? Trivs du dessutom i ett växande bolag som värderar gemenskap, entreprenörskap, innovation och där vi hjälper varandra? Då ska du söka denn... Visa mer
Brinner för du försäljning, livsmedel eller bageri? Vill du driva, utveckla och hjälpa dina kunder att lyckas tillsammans med våra experter inom produktutveckling, inköp, kvalitet och lager? Vill du arbeta på Sveriges ledande leverantör av bageriingredienser och tillbehör till bagerier, konditorier och bageriindustrier? Trivs du dessutom i ett växande bolag som värderar gemenskap, entreprenörskap, innovation och där vi hjälper varandra? Då ska du söka denna spännande tjänst idag!
Om företaget
Välkommen till KåKå! I nästan 100 år har KåKå hjälpt bagare och konditorer att lyckas genom att utveckla, leverera och paketera produkter, tjänster och kundunika mervärden. Sedan 1999 ingår KåKå i Orkla-koncernen och har därmed tillgång till Skandinaviens mest omfattande produktion av ingredienser till bagerier och konditorier, till exempel genom Odense Marcipan och Frödinge Mejeri. KåKå äger dessutom Jästbolaget och Werners Gourmetservice. Våra värdeord är modig, inspirerande och pålitlig vilket genomsyrar allt vi gör. Vårt huvudkontor ligger i Lomma men vi finns även i Örebro, Göteborg och Stockholm och är totalt 155 medarbetare. KåKå har en stark entreprenöriell kultur som präglas av framåtanda, utveckling och tillsammans hjälper vi varandra och våra kunder att lyckas!
Om tjänsten
Vi stärker nu vår organisation med en ny Key Account Manager till industriavdelningen. Våra kunder är det viktigaste vi har och vi finns till för att hjälpa dem att hitta nya produkter, utveckla sina koncept, möta framtidens krav och önskemål och skapa värde för sina kunder. Vi söker nu dig som har erfarenhet av försäljning och som gillar att hitta kreativa lösningar, nya koncept, vill inspirera kunderna att utveckla sin unikitet, sin profil och öka försäljningen. På KåKå gillar vi självständiga människor som vågar ta beslut. Du får en fri roll med eget ansvar att skapa långsiktiga och djupa relationer med dina kunder. Sedan backar vi upp dig med stöd från innovationsteamet, innesälj, kvalitet och lager på KåKå samt produktspecialister och produktionsförankring i våra egna fabriker inom Orkla Food Ingredients och Orkla. Du tillhör ett team med geografisk placering i Lomma men du kan utgå från Lomma, Jönköping eller Stockholmområdet eftersom du har kunder på olika delar i Sverige.
Vem trivs här?
För att trivas och lyckas i rollen som Key Account Manager har du flerårig erfarenhet av försäljning, gärna inom bageri, konditori, livsmedel eller dagligvarusektorn. Har du dessutom en Livsmedelsteknisk utbildning så är det meriterande. Som person är du engagerad, driven, prestigelös, pålitlig och modig. Du får gärna vara en entreprenör som trivs att arbeta självständigt, driva projekt, arbeta stundtals i högt tempo och har en förmåga att entusiasmera andra. Du kan navigera mellan högt och lågt, kort och lång sikt och har en god förmåga att föra en konstruktiv dialog med stakeholders såväl internt som externt. Du arbetar strukturerat och självständigt, men är samtidigt en lagspelare med förmågan att vara kommunikativ och se helheten. Vi har en del internationella kunder så du känner dig bekväm att uttrycka dig och skriva på engelska.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder Dig ett stimulerande arbete i ett spännande och framgångsrikt bolag inom Orkla-koncernen med högkvalitativa produkter, ett gott kamratgäng och en varm företagskultur. Tjänsten är placerad i Lomma, Jönköping eller Stockholm och du har ungefär 50 resdagar/år. Har du placering i Lomma så bjuder vi på färska frukostfrallor i vår härliga matsal varje morgon, rabatterade priser på de lokala lunchrestaurangerna och friskvårdsbidrag med ett gym som granne! Vi erbjuder dig såväl personlig som professionell utveckling både på KåKå och via Orkla. Varje år spelar vi fotbollstävling med de andra bolagen inom Orkla Food Ingrediens, detta är en av de teamskapande aktiviteter som man kan delta i för bredda sitt nätverk i och utanför Sverige.
Övrigt
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Tillträde så snart som möjligt. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Försäljningschef Elmedin Novljakovic 0761-07 57 70 eller HR direktör Erica Fahlin [email protected] Vi tar inte emot ansökningar via e-mail. Sista ansökningsdagen är den 20 augusti 2023.
Är du tårtbiten vi saknar? - Välkommen med din ansökan! Visa mindre

B2B Sales Tyskland till by Crea®

Till snabbväxande by Crea® söker vi en driven, passionerad och kompetent stjärna som brinner starkt för försäljning, marknadsföring och tillväxt. Du kliver in i ett för bolaget väldigt spännande skede och till en nyinrättad roll där du ges stora möjligheter att vara med och påverka såväl din egen roll som bolagets fortsatta tillväxt. Har du ett starkt analytiskt sinne och vill omge dig med drivna och passionerade kollegor i en inspirerande miljö och bransc... Visa mer
Till snabbväxande by Crea® söker vi en driven, passionerad och kompetent stjärna som brinner starkt för försäljning, marknadsföring och tillväxt. Du kliver in i ett för bolaget väldigt spännande skede och till en nyinrättad roll där du ges stora möjligheter att vara med och påverka såväl din egen roll som bolagets fortsatta tillväxt. Har du ett starkt analytiskt sinne och vill omge dig med drivna och passionerade kollegor i en inspirerande miljö och bransch? - Då har vi den perfekta rollen för dig.

Om by Crea®
by Crea® grundades 2017 och har sedan start producerat och tillverkat möbler i vår fabrik i Lomma, strax utanför Malmö. by Creas vision är att tillverka och sälja kvalitetsmöbler som är skräddarsydda efter kundens val av ram- och träfärger, tyger och storlekar för att passa deras hem eller företag. Vi levererar våra minimalistiska kvalitetsmöbler till de flesta kontinenter och har som målsättning att kunna förgylla hem runtom hela världen med vår svenska kvalitetsdesign. Läs gärna mer om oss på; (http://www.bycrea.se/)

Om tjänsten
Med fokus på den tyska marknaden kommer dina övergripande arbetsuppgifter vara att driva försäljningsaktiviteter mot B2B-segmenten i Tyskland. Du kommer in i ett snabbfotat, engagerat och dynamiskt bolag som välkomnar en driven och affärsfokuserad medarbetare som känner sig bekväm i att röra sig mellan detaljfokus och helikopterperspektiv. I din roll kommer även följande ansvar/arbetsuppgifter ingå;

- Planering, exekvering och uppföljning av försäljningsaktiviteter för våra kunder
- Utveckla långsiktiga kundrelationer för ökat engagemang och ökat affärsvärde
- Driva och utveckla struktur, process och koncept
- Ansvara för kundportfölj och bearbetning av nykund
- Budget- och resultatansvar


Din bakgrund
För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du har en relevant utbildning inom försäljning med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, framförallt på den tyska marknaden. Har du kunskap om branschen är det ett plus. Avgörande för rollen är ditt driv, ambition och vilja att utveckla affären. Du har förmågan att skapa förtroende och utveckla kundrelationer, är trygg i säljprocessen och trivs i en variationsrik roll. Vi ser det som självklart att du drivs av resultat, är målstyrd och brinner för att utveckla både dig själv och teamet runt omkring dig. Matchar du även nedan punkter så har du god chans att lyckas:

- Är självgående och proaktiv
- Bidrar med energi och framåtanda till teamet
- Strukturerad, ansvarstagande och pådrivande
- Tyska - flytande i tal och skrift
- Engelska och Svenska - God kunskap


Som person är du engagerad och tar alla möjligheter att påverka riktning framåt för både projekt och bolag. Du är positiv, ser möjligheter och utmanar gärna dina kollegor för att nå framgång tillsammans. Du trivs som bäst när du får fokusera på nya sätt att driva affärer och utmana befintliga processer och strukturer.

by Crea® erbjuder
Du ansluter till ett snabbfotat, modernt och entreprenörsdrivet bolag där du ges stora möjligheter att vara med och påverka ditt eget arbete och verksamhetens fortsatta utveckling. Medarbetarna är by Crea® viktigaste resurs och tillsammans värnar man om en hög trivsel på arbetsplatsen, en tydlig team-känsla i en kultur som präglas av passion, högt driv och stolthet.

- Attraktivt kontor i Lomma
- Möjlighet till flextider
- Fast lön samt provisionslön efter resultat


Placering & Start
Företaget har sitt kontor och Showroom på Järngatan 29 i Lomma och tillträde är enligt överenskommelse.

Kontakt & Ansökan
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Nis Kehler på [email protected]. Då vi tillämpar löpande urvalsarbete i processen uppmanar vi dig att skicka in din ansökan snarast för att säkerställa att din ansökan komemr med i processen. Vi ser med stort intresse fram emot din ansökan. #bycrea #B2B #germany #design #ecommercerecruit #ehandel #sales Visa mindre

Säkerhetsföretag söker säljare på heltid i Bjärred!

Vill du ha ett utvecklande, roligt och välbetalt jobb SÅ SE HIT! Svenska Trygghetslösningar AB söker fler drivna personer inom sälj-området. Är det så att du söker efter något nytt och vill hamna på en fantastisk arbetsplats med drivna kollegor så har du hittat rätt! Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är Söndag till Torsdag - vilket innebär att du är ledig på helgerna samt kan njuta av sommarvädret under veckodagarna och morgonen. Arbetsuppgifterna in... Visa mer
Vill du ha ett utvecklande, roligt och välbetalt jobb SÅ SE HIT!
Svenska Trygghetslösningar AB söker fler drivna personer inom sälj-området. Är det så att du söker efter något nytt och vill hamna på en fantastisk arbetsplats med drivna kollegor så har du hittat rätt!
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är Söndag till Torsdag - vilket innebär att du är ledig på helgerna samt kan njuta av sommarvädret under veckodagarna och morgonen.
Arbetsuppgifterna innebär bland annat att du säljer in våra eftertraktade säkerhetslösningar till potentiella kunder. Du kommer att vara en del av ett otroligt ambitiöst och trevligt team.
Du väljer din lön efter prestation, det finns inte något lönetak vilket är en stor fördel med försäljningsyrket.
Det vi erbjuder är:
Betald försäljningsutbildning
Garantilön + hög provision utan tak
Möjlighet till utveckling inom ett spännande företag
Vara en del i en bransch under ständig utveckling

Det vi söker efter är:
En driven och glad person
Vara minst 18 år
Behärskar det svenska språket
Prickfri i polisens belastningsregister



Du är välkommen att kontakta oss via [email protected] om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten.
Urval sker löpande! så skicka in din ansökan redan idag så blir du kontaktad inom kort.
Välkommen att bli en del av en fantastisk arbetsplats med många möjligheter! Visa mindre

Vi söker en Key account manager!

Gibson Medical tillhandahåller medicinsk skyddsutrustning för sjukvården och samhället. Vårt huvudkontor är i Lomma, Sverige och vi har lokal representation i Frankrike, Tyskland och England. Med rötter i svensk intensivvård har vi särskilt starka relationer till Nordens vårdinrättningar, både offentliga och privata. Din arbetsplats är i Lomma utanför Malmö, med en del resande när pandemin är över och våra kunder vill ha fysiska besök. Våra mest uppskattad... Visa mer
Gibson Medical tillhandahåller medicinsk skyddsutrustning för sjukvården och samhället. Vårt huvudkontor är i Lomma, Sverige och vi har lokal representation i Frankrike, Tyskland och England. Med rötter i svensk intensivvård har vi särskilt starka relationer till Nordens vårdinrättningar, både offentliga och privata. Din arbetsplats är i Lomma utanför Malmö, med en del resande när pandemin är över och våra kunder vill ha fysiska besök.
Våra mest uppskattade produkter är bland annat munskydd, andningsmasker, skyddsrockar, operationsmössor och visir. På grund av efterfrågan från civilsamhället säljs våra produkter även i detaljhandeln och via apotek.
Vem vi söker
Vi söker dig med tydlig säljinriktning och kundfokus, som brinner för att leverera på topp för att göra kunden nöjd. Branschspecifika kunskaper inom medicinteknik värderas högt, likaså att du passar in i vårt team.
Älskar kundmöten och att se på lösningar för kundens bästa.
Arbetar effektivt och noggrant.
Strukturerad, mål- och resultatinriktad.
Branschspecifik erfarenhet och kompetens.
Mycket god förmåga att uttrycka dig både på svenska och engelska. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Utbildad inom eller har arbetat i vården.
Föredrar att ta hem affärer genom kundmöten.
Tycker om att hitta lösningar och utveckla nya affärer.
Gillar att ingå i ett starkt team där kontinuerlig utveckling är en del av vardagen.

Arbetet består i att hantera befintliga kunder och vinna nya; föra dialog och diskussion, koordinera beställningar och olika aktiviteter. Du är analytisk och arbetar med starkt kundfokus; är dessutom säljinriktad och kan sätta dig in i kundens situation och tillmötesgå kunder med högt ställda krav.
Erfarenhet av arbete inom medicinteknik, apotek eller inom sjukvård är meriterande. Du arbetar aktivt med försäljning mot olika marknader, regionalt, nationellt och internationellt. Du stöttar även med anbud, upphandlingar och större internationella projekt.
Tillsammans med kollegor på Gibson Medical utvecklar du affärsmodeller, deltar i diskussioner och processer för att skapa bästa förutsättningar för både dig och bolaget.
?Vad vi kan erbjuda dig
Gibson Medical är ett snabbt växande bolag med en dynamisk arbetsmiljö där individen står i fokus. Vi ger våra anställda utrymme och möjlighet att växa och utvecklas. Som anställd får du jobba i ett bolag med stark tillväxt och bidra till att utveckla verksamheten. Du tar eget ansvar och driver arbetet framåt. Vi är ett sammansvetsat team som hjälper varandra till framgång.
Om Gibson Medical
Gibson Medical startade i början av 2020 när en av företagets grundare - en intensivvårdsläkare - noterade ett akut behov av säker och godkänd skyddsutrustning för sig och sina kollegor i vården. Tillsammans med två goda vänner lyckades de starta och leverera högkvalitativa produkter för vårdinrättningar och samhälle.
Med ett flexibelt arbetssätt har vi etablerat nya, snabba leveranser av skyddsutrustning som håller hög kvalitet till konkurrenskraftiga priser. Företaget expanderar och vi arbetar globalt.
Våra goda partnerskap med några utvalda tillverkare innebär att våra produkter alltid håller högsta kvalitet. Vi konsulterar regelbundet Sveriges och Europas erkända testinstitut för regelbundna kontroller och testning. Våra kunder finns främst i Europa och Asien.




Välkommen att skicka in dina ansökningshandlingar via e-post, innehållande CV och personligt brev där du motiverar varför du söker dig till just denna tjänst.
Vi behandlar alla ansökningar löpande, kontakta:
??Jeanine Holmgren
+46 704 55 73 03
[email protected]


#jobbjustnu Visa mindre

Erfaren företagssäljare inom upphandling och avtal

Läns Alarm AB, Securitas Direct Professional, söker en företagssäljare som kommer arbeta med försäljning av larm och kameralösningar till företagskunder. Tjänsten som företagssäljare inriktar sig på upphandlingar och ramavtal med lokala kedjor och siter. Securitas Direct är ledande inom sin bransch och står för hög kvalité och har ett starkt varumärke på marknaden. Du kan läsa mer om vårt erbjudande till företagare på www.securitasdirect.se. Om tjänsten ... Visa mer
Läns Alarm AB, Securitas Direct Professional, söker en företagssäljare som kommer arbeta med försäljning av larm och kameralösningar till företagskunder. Tjänsten som företagssäljare inriktar sig på upphandlingar och ramavtal med lokala kedjor och siter. Securitas Direct är ledande inom sin bransch och står för hög kvalité och har ett starkt varumärke på marknaden. Du kan läsa mer om vårt erbjudande till företagare på www.securitasdirect.se.

Om tjänsten

Som företagssäljare kommer du att arbeta med att etablera kontakt med nya ramavtalskunder och med lokala upphandlingar. Arbetet är självständigt där du på egen hand kommer att planera din arbetsdag och självständigt skapa struktur i ditt försäljningsarbete.

I rollen ingår eget resultatansvar samt ansvar för kundaktiviteter och uppföljningar. Vidare kommer du att ansvara för affärsrelationer med såväl blivande som befintliga kunder och arbeta med Securitas Directs produktportfölj. Din inriktning som säljare är upphandlingar och ramavtal med lokala kedjor och siter vilket stället krav på förmågan att etablera långsiktiga samarbeten.

Vem passar här?

Du som har ett genuint intresse av teknisk försäljning och säkerhetsprodukter kommer passa bra i rollen. Är du en person som skapar struktur och är uthållig i ditt försäljningsarbete har du goda möjligheter att lyckas som företagssäljare. Är du vidare en trygg person med förmåga att skapa och utveckla kundrelationer så kommer du att nå framgång i rollen. För att uppnå god kvalitet i det du tar dig an är det viktigt att du är noggrann och värdesätter ett väl utfört arbete. Således är du dessutom ihärdig och ger inte upp i första taget utan fokuserar på att uppnå goda resultat.

På Läns Alarm och Securitas Direct bidrar du till vår fortsatta tillväxt och till en tryggare vardag för fler kunder. Du som kan skilja på rätt och fel, samt förmedla känslan av trygghet och ärlighet till våra kunder, kommer att passa bra in hos oss!

Vi ser att du bör ha dokumenterad säljerfarenhet och det är meriterande om du har dokumenterad erfarenhet av upphandlingar och säkerhetskoncept.

Placeringsort för tjänsten är Borgeby. Vi erbjuder en fast lön med viss rörlig provision.

B-körkort är ett och krav och som sökande är det en självklarhet att du har ett prickfritt förflutet då utdrag ur polisens belastningsregister är rutin i vår rekrytering. Vi utför även bakgrundkontroll av alla som går vidare i rekryteringsprocessen. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Låter detta intressant?

Varmt välkommen med din ansökan!Önskas ytterligare information om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med Philip Nordeman, 0707-88 24 10. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Sista ansökningsdag är söndag den 14/4, Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Läns Alarm AB etablerades 1990 och är idag ett av Sveriges ledande installationsföretag av larm och säkerhetssystem. Hos våra 18000 avtalskunder ansvarar vi för service ochtrygghet och vi levererar årligen omkring 1500 säkerhetslösningar till företag och fastigheter.

Läns Alarm är specialister på inbrottslarm, brandlarm/utrymning, passagesystem och kameraövervakning. Vi erbjuder bekymmersfria lösningar genom ett brett produktsortiment inom respektive segment, till mycket konkurrenskraftiga priser. Dessutom har vi finansieringsalternativ och attraktiva serviceavtal.

Koncernen Securitas Direct Group är en ledande leverantör av trygghet och säkerhet och är med sina 2,4 miljoner kunder i 14 länder nummer ett i Europa. I Sverige har Securitas Direct erbjudit smarta kameralösningar och trygghetstjänster till företag i över 30 år. Idag är vi marknadsledande med ca 75000 företagskunder fördelade över hela Sverige och vi ökar med drygt 40 nya kunder varje dag. Målet är att våra kunder ska ha det - Bra på jobbet! Visa mindre